سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى پسر آدم اندوه روز نیامده‏ات را بر روز آمده‏ات میفزا که اگر فردا از عمر تو ماند ، خدا روزى تو را در آن رساند . [نهج البلاغه]
کربلا

 

آقا ابا عبدالله الحسین ع  فرزند پیامبر خدا حضرت محمد ص در سرزمین کربلا پس از رشادتها وجانبازی حضرت ویاران با وفایش که در روز دهم محرم به دست گروهی از خدا بی خبر به شهادت رسیدند  اوج قله ووفاداری ها وجانفشانی و ایثار را در کره خاکی به نمایش گذاردند که هم اکنون پس از هزاروچهارصد سال هنوز زبانزد عام وخاص است چه آنهایی که مسلمان هستند وچه انهایی که غیر مسلمان هستند  وهمین افتخار برای بچه شیعه بس که دینمان دین پیامبر و مذهب ما شیعه می باشد.

 

در روز  تاسوعا وعاشورا به همراه اقا ابا عبدالله ع برادر ایشان حضرت اباالفظل العباس ع الگوی ادب وشجاعت وهمچنین 72 تن از یاران با وفایش به شهدت رسیدند  و اجساد قطعه قطعه شده انها  به دست مبارک حضرت سجاد درسرزمین کربلا به خاک سپرده شدند وبرای خاک این سرزمین چه توفیقی از این بهتر که بدن مقدس آقا ویاران ایشان را به امانت در دامان خود به امانت دارد.

از جمله شهدای کربلا حبیب ابن مظاهر است که در کربلا دارای درجه ورتبه بالایی است لذا

هرگاه توفیق زیارت اقا ابا عبدالله  الحسین ع نصیب  وقسمتتان شد  واداب زیارت را بجا آورده 

 

و سپس مقبر مبارک 72  تن شهدای کربلابه فاصله حدود ده متر  در سمت راست ضریح مقدس سالار شهیدان  قرارداردخوب است که پس از اینکه سلامی خدمت 72 تن شهدای کربلا  دادی وعرض ادب دادی قبل از اینکه به زیارت حضرت سید الشهدا برویبه   سمت چپ  ضریح مقدس اقا  رفته که در انجا قبر حبیب ابن مظاهر دوست دیرین و فدایی حضرت  قرارگرفته -  به پابوس ایشان مشرف می شوی و اذن دخول که همان اجازه زیارت است  را از  حبیب ابن مظاهرخواهی گرفت . ونشانه تائید اذن دخول تو همان اشکی است که از وجود تو سرچشمه می گیرد.حبیب نزد امام حسین ع والا مقام است وتو باید این را درک کنی چون حبیب تنها کسی بود که دوبار جان خود را به عشق اقا امام حسین  ع نثار کرد ومطمئنا ایشان نزد اقا خیلی عزیز هستند. باور داشته باشید حبیب دوست نزدیک به آقا هستند و خواسته شما را به سمع حضرت خواهد رسانید .وحضرت  خواسته حبیب که خواسته شما باشد به لطف الهی ادا خواهد نمود . وپس از اینکه اجازه زیارت را از یار نزدیک وهمیشگی امام گرفتی  به پابوس حضرت مشرف خواهی شد .حبیب انقد عزیز است که زائران  در هر نوبت که مشرف میشوند برای زیارت قبر مبارک حضرت سید الشهداء2بار قبرحبیب ابن مظاهر را زیارت میکنند و1 مرتبه  قبر مبارک امام حسین ع را.

التماس دعا اکبری

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 93/8/1:: 1:22 صبح     |     () نظر