سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را دشمن بدارید، تا خدا دوستتان بدارد [حضرت مسیح علیه السلام ـ چون از ایشان درباره کاری که خدا دوستی به بار می آورد، پرسیدند ـ]
کربلا

ق

قمه زنی نوعی مراسم مذهبی بوده که در میان برخی از شیعیان رواج دارد این افراد با قمه های تیز بر فرق سر خود کوبیده وباعث شکافت سر وخونریزی در آن می شود این نوع عزاداری که در ماه محرم به ویژه روز عاشورا با پوشیدن پارچه ایی سفید انجام می شود .حتی قمه زنی بر روی سر کودکان هم به هدف اعلام آمادگی واعلام بیعت وخون دادن درراه امام حسین ع  به صورت دسته جمعی در عراق به ویژه در شهرهای مذهبی همچون سامرا کاظمین ونجف وکربلابرای عرض ارادت به امام حسین ع   انجام میشود  وآنها این عمل را چنان انجام میدهند که بعضا فرق سر خود را شکسته وبیهوش روی زمین می افتند .در حالی که بسیاری از مراجع شیعه این عمل را به جهت آسیب به بدن ویا تبلیغات ضد شیعه مردم را منع نمودند.

 

به گزارش یکی از  رسانه ها امسال زودتر از سالهای گذشته عراقی های عزادار  خیابانهای مشرف به حرم امام حسین ع وحضرت عباس ع از خون حاصل از  قمه زنی انها رنگین است.

این در حالی است که گروه داعش  هم اکنون حدود نیمی از کشورشان را با قتل وغارت وچپاول اشغال کرده و تهدید نموده قصد اشغال سراسر عراق را دارد وباتصرف شهرهای مذهبی عراق تمام اماکن مقدس را با خاک یکسان  وشیعیان راقتل عام خواهد

نمود.

همانگونه که  داعش وحشیگری خود را درسوریه ودیگر شهر های عراق در جلو چشمانشان به نمایش گذارده اند .در سوریه آرامگاه یکی اصحاب رسول الله بنام حجر بن عدی  ویکی از یاران باوفای حضرت علی که حتی اهل سنت براساس اینکه از اصحاب رسولله بودند برایشان قابل احترام بود تخریب کردند.

واین درحالیست که گروه داعیش به حملات خود در عراق ادامه داده وروز به روز عرصه را برشیعیان عراق تنگ وتنگ تر میکند.

از طرفی مراجع بزرگوار در عراق اعلام جهاد در مقابل این از خدا بی خبران داده.

در این حال بسیاری از عراقی ها بجای آنکه سلاح برکف گیرند واز جان ومال وناموس وسرزمین خود دفاع نمایند ترجیح دادند که لبیک یا حسین را فریاد کنند وبا زنجیرهای تیغ دار وقدارهای فولادین برسر وکول خود فرود آورده واینها چگونه مدافع سرزمین شان وحرمین شریف امامان مقدس خواهند بود .لابد پس از محرم قدارهای تیز وفولادین خود را با خود به خانه هایشان میبرند وآنرا در دستمال پیچیده وبرای سالهای اتی پنهان می نمایند .و چه چیزی بهتر از این برای گروه کثیف داعش .

داعیش هم بربالین آنها حاضر شده و باهمین قمه ها آنها را به  بدترین وضع به هلاکت رسانده ودخترانشان را به اسارت خواهند برد.

البته هستند گروهی از مردان عراقی که با کمک نیروهای  دلاورمردایرانی همچون قاسم سلیمانی در مقابل پیشروی سیاه پوشان داعیش مردانه ایستادگی می کنند.

مردان شیعه عراق امروز وقت ان است که بجای اینکه قمه ها را بر فرق سر خود بزنید برمتجاوزان یورش برید .

انهایی که  در سال 61 هجری قمری وبجای دفاع ازامام حسین ع ویاران باوفایش در خانه هایشان مخفی شدند ویا در میدان نبر دنظاره گر بودند اشتباه انان را تکرار نکنید. گویی انها گوششان در مقابل هل من ناصر ینصرنی  اقا ابا عبدالله کرشده بود.

والحق شیعیانی که شیعه بودن را فقط در قمه وتیغ وشکافتن سر وصورت خود ببیند ودر مقابل متجاوزان به میهنش خود مقاومت نکنند ازتشیع ناب محمدی فقط نامی را به یدک می کشد.

باامید نابودی متجاوزان وظالمان انشا الله

 




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 93/8/11:: 12:5 صبح     |     () نظر