سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبدالرحمان از برخی یارانش]
کربلا

سینه زنی توریست های چینی در اصفهان ! /فیلم

تعداد بازدید: | ارسال توسط: مهدی امیرزادگان | 2 آذر 1392

سینه زنی توریست های چینی در اصفهان !

 



 

دانلود

 

به اشتراک بگذارید...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 7:8 عصر     |     () نظر

Chemin: le chemin de Najaf, Karbala et divers indicateurs qui ont été effectuées par les pèlerins à pied Hussein sanctuaire, a continué d"attirer l"attention du drapeau français, le drapeau va vers la gauche, a vu une femme chrétienne qui porte le drapeau de la France, quand lui d"aller au sanctuaire de l"Imam Hussein (AS) a été demandé, je l"ai dit au moment de l"invasion de la coalition de l"Irak adhéré volontairement.

Dans l"un des Arbaeen de l"Imam Hussain ( AS ) était l"un des pèlerins qui marchent à Karbala , j"ai demandé : " êtes-vous fatigué d"avoir à se déplacer à pied à Kerbala , Bassorah Nmyshvy ? " Il a dit : «Je vais Hajtm Hajati de Dieu sous la coupole du sanctuaire de l"Imam Hussain ( AS ) pour lui demander , et je suis sûr que la bénédiction de Dieu de l"Imam Hussain ( AS ) Hajtm remplira . "

Elle dit : je souffrais d"un cancer du sein , et les médecins m"ont dit que je devrais porter au sein dès que je suis arrivé en France , ce jour-là , je jure que si je trouve un remède à cette maladie pied de Najaf à l"Imam Hussein sanctuaire de Karbala ( AS ) pour aller . Quand je suis allé en France , les médecins m"ont remis dans le cadre des nouveaux examens médicaux et des tests , mais aucun signe d"infection , je ne permettaient pas . Maintenant vous me voyez marcher parmi les pèlerins qui viennent à Nzrm prononcée .

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 4:36 عصر     |     () نظر
من دچار سرطان سینه شده بودم و پزشکان به من گفتند به محض رسیدن به فرانسه باید تن به عمل برداشتن سینه بدهم، آن روز من نذر کردم اگر از این بیماری شفا یابم با پای پیاده از نجف به کربلا به زیارت امام حسین(ع) بروم.
صراط:  در مسیر نجف به کربلا و از میان پرچم‌های مختلف که توسط زائران پیاده حرم حسینی حمل می‌شد، پرچم فرانسه توجه همگان را به خود جلب می‌کرد، به سراغ آن پرچم که رفتند، دیدند زنی مسیحی از فرانسه این پرچم را حمل می‌کند، وقتی از او درباره رفتن به زیارت امام حسین(ع) پرسیدند، گفت: من در زمان اشغال عراق به صورت داوطلبانه به نیروهای ائتلاف ملحق شدم.

در یکی از مراسم اربعین امام حسین(ع) از یکی از زائران که به صورت پیاده به کربلا می‌رفت پرسیدم: "آیا از اینکه از بصره به کربلا پیاده سفر می‌کنی خسته نمی‌شوی؟" گفت: "حاجتی از خدا دارم و می‌روم تا حاجتم را زیر گنبد حرم امام حسین(ع) از او بخواهم و یقین دارم که خداوند به برکت وجود امام حسین(ع) حاجتم را برآورده خواهد ساخت".

این زن می‌افزاید: من دچار سرطان سینه شده بودم و پزشکان به من گفتند به محض رسیدن به فرانسه باید تن به عمل برداشتن سینه بدهم، آن روز من نذر کردم اگر از این بیماری شفا یابم با پای پیاده از نجف به کربلا به زیارت امام حسین(ع) بروم. وقتی به فرانسه رفتم، پزشکان دوباره مرا تحت معاینات پزشکی و آزمایش‌های جدید قرار دادند اما در کمال ناباوری اثری از بیماری در من ندیدند. اینک که شما مرا میان زائران پیاده می‌بینید در واقع آمده‌ام که نذرم را ادا کنم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 4:30 عصر     |     () نظر

The picture that millions of people Gryand Crying/ or Ali Asghar (PBUH)
The image that has been released recently on social networking sites have millions of viewers and their tears have flowed. A
The children participating in the mourning of Imam Hussain (PBUH) in his childish universe tries to get his water bottle, infant
Imam Hussein (PBUH) is watered

 

..


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 4:22 عصر     |     () نظر
برخی جوانان با آرایش های مبتذل و لباس های نامناسب توی خیابان های شهر جلوه نمایی می کنند و از چند روز قبل در تدارک روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به آرایشگاه می روند.
صراط: صبح روز عاشوراست و دسته های عزاداری آماده حرکت می شوند. به رسم هر ساله دسته ها از گوشه و کنار محله خود را به خیابان های اصلی می رسانند تا مراسم عزاداری را پرشورتر از گذشته برپا کنند. صدای طبل های بزرگ و کوچک همراه با نوحه مداحان به گوش می رسد؛ ساعت نزدیک به ده صبح است و خیابان ها پذیرای دسته های عزاداری و مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) است.

 مردم برای همراهی دسته های عزاداری به خیابان ها ملحق می شوند. ایستگاه های صلواتی نذریهایی که مردم هر ساله نذر امام حسین(ع) و خاندان شهیدش کرده اند را بین مردم پخش می کنند. بوی دود و اسپند و صدای «یا حسین» و «یا ابالفضل» خیابان را پر کرده است، بچه های کوچک توی لباس های سبز و سفید با سربندهای بسته شده به سرشان در آغوش پدر و مادر دسته ها را تماشا می کنند.

کودکان بزرگتر در انتهای صف دسته های عزاداری زنجیر می زنند و جوانتر ها مسئول زدن طبل و سنج هستند. میان داران دسته ها اغلب از سن و سال دارهای دسته های عزاداری و قدیمی های محل هستند کسانی که مردم اکثرا آنان را می شناسند و بین مردم محل محبوبیت دارند.

نزدیک ظهر تقریبا خیابان و پیاده روهای اطراف مملو از جمعیت عزاداران حسینی می شود. بیشتر که دقت می کنی دختران و پسرانی را می بینی که نه ظاهرشان شبیه به دیگر عزداران است نه رفتارشان. آرایش های غلیظ و لباس های کوتاه به سبک جدیدترین مدهای روز توی خیابان ها مانور می دهند گویی خیابان را با سالن مد اشتباه گرفته اند آنهم در سالروز عزای امام حسین (ع) و روز عاشورا! در میان دسته ها هم جوان هایی با مدل موهای فشن و لباس های تنگ به چشم می خورند.

باورش کمی سخت است که در کانون فرهنگ غرب عزاداری امام حسین (ع) به صورتی ساده و تاثیر گذار برگزار می شود و در شهرهایی همچون لندن و منهتن و ونکور آیین عزاداری اباعبدالله خالصانه و به دور از تجملات برپا شده و دسته های عزاداری در خیابان های شهر به راه می افتند و عزاداران با فرهنگ های مختلف تنها به عشق حسین (ع) مراسم باشکوهی را برپا می کنند اما در کشوری اسلامی و شیعی جایی که خون هزاران شهید به پیروی از سالار شهیدان ریخته شده است برخی جوانان با آرایش های مبتذل و لباس های نامناسب در خیابان های شهر جلوه نمایی می کنند و از چند روز قبل در تدارک روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به آرایشگاه می روند.


گشت ارشاد و طرح های امنیت اخلاقی که در ماه های دیگر سال به خصوص در تابستان برخوردهایی در موضوع بدحجابی داشته اند این روزها دیده نمی شوند. اگرچه حرکت هایی از این دست تنها در زمان مقطعی و کوتاه مدت باعث پیشگیری از این قبیل عرف شکنی هاست اما همین اقدامات نیز در روزهای محرم قطع می شوند تا شاید راه برای خودنمایی ها و بی حجابی باز باشد.

با وجودی که همه کارشناسان اجتماعی از لزوم فرهنگ سازی در رسانه های عمومی و مدارس و دانشگاه نسبت به حفظ و رعایت حجاب صحبت می کنند اما در ماه محرم که می بایست این فرهنگ سازی و توجه به رعایت آداب این ماه در دستور کار متولیان امور فرهنگی قرار گیرد انجام نمی پذیرد.

دل داغدیده خانواده های شهید که با تقدیم جوانان خود در راه اسلام و انقلاب ادامه دهنده راه سالار شهیدان بوده اند با دیدن وضعیت نامناسب حجاب و آرایش های غلیظ در خیابان ها بیشتر به درد می آید. لازم است دستگاه های کشور و مسئولین فرهنگی در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به خصوص در ایام عزاداری توجه بیشتری داشته باشند تا ثمره خون جوانان شهید این کشور زیر پا گذاشته نشود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 11:37 صبح     |     () نظر

بلیغ جالب هلندیها برای امامحسین(ع) +تصاویر

یادداشت ثابت - شنبه 26 آبان 92 , ساعت 5:21 عصر



کد خبر: 142787
تاریخ انتشار: 25 آبان 1392 - 15:41
شیعیان شهر "لاهه" هلند راهی را برای ترویج فرهنگ غنی تشیع و ماجرای تشنگی حضرت اباعبدالله انتخاب کردند که در نوع خود منحصر به فرد است و بسیاری از مردم این شهر را به فکر وا داشت.
صراط: با فرا رسیدن ماه محرم حضرت سیدالشهدا(ع)? شیعیان و عاشقان حضرتش در هر نقطه از این کره خاکی که باشند? به سوگ نشسته و به این مصیبت عظمی خون می‎گریند.

 

عزاداری حسین بن علی(ع) شیعه و غیرشیعه نمی‎شناسد و همانطور که تاکنون رسانه‎های جهانی منعکس کرده‎اند? بسیار از اهل سنت و حتی غیرمسلمانان در هیئات و دسته‌های عزاداری این بزرگمرد تاریخ به سوگ نشسته‎اند.

 

اقدام جالب دیگری این که در این ایام رخ داده? آن است که در برخی از کشورها? برای تبلیغ فرهنگ غنی تشیع ابتکار عمل به خرج داده و از راه‎های انسان دوستانه استفاده کرده‎اند.

 

شیعیان هلند نیز این قافله جا نماندند. در همین راستا? جوانان وابسته موسسه فرهنگی "کوثر" در اقدامی بسیار جالب? برای ترویج تشیع و ماجرای عاشورا به توزیع آب معدنی روی آوردند.

 

جوانان وابسته به این موسسه که در شهر "لاهه" واقع شده است? ماجرای تشنگی حضرت اباعبدالله(ع) را بر روی کاغذهایی نوشته و سپس به بطری‎های آب معدنی ضمیمه ‏کردند.

 

پس از اتمام مجهز کردن بطری‎های آب معدنی به ماجرای واقعه کربلا و تشنگی امام حسین(ع)? کار توزیع آغاز شد و این محصول فرهنگی را به دست مردم شهر رساندند.

 

گاهی مردم در مورد نوشته‌های عاشورایی سوالاتی می‎پرسیدند که این جوانان به آنان پاسخ می‎دادند و مردم را با راه راستین حسین بن علی(ع) آشنا می‎کردند.

 

گفتنی است? شیعیان برزیل نیز در ایام محرم هر شب پس از مجالس عزاداری? تعدادی از جوانان مسلمان و عزاداران شیعه به صورت داوطلبانه و به نام سید الشهداء(ع) در محله های فقیرنشین سائوپائولو غذا توزیع کردند.

 

آنچه در پی می‎آید تبلیغ ماجرای عاشورا و تشنگی امام حسین(ع) با بطری‎های آب معدنی می‎باشد که توسط جوانان وابسته به موسسه فرهنگی "کوثر" لاهه انجام گرفته است:








کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 11:36 صبح     |     () نظر
یادداشت ثابت - شنبه 26 آبان 92 , ساعت 4:50 عصر
کد خبر: 301824
تاریخ انتشار: 23 آبان 1392 - 17:47
تعداد نظرات: 101 نظر
عزایی که با عروسی اشتباه گرفته شده
چند روز پیش پیامکی در میان مردم دست به دست می گشت با این متن: «اخرین و جدیدترین مدل مو، رنگ، مش، دیزاین ناخن، گریم،میک آپ عروس. تاتو و…. را فقط چند روز دیگر پشت دسته های عزاداری ببینید!!!» پیامکی که خنده ی تلخی را بر لب خوانندگانش می آورد و گویای یکی ازبدعت هایی است که در سالهای اخیر در مراسم عزاداری محرم دیده می شود.
 تبیان: وقتی که عقربه های ساعت، عدد نه را نشان می دهد، مریم و مرجان که چند ساعتی را مقابل آیینه به ارایش مو و صورت خود پرداخته اند به همراه مادر و احتمالا خاله و سایر دختران فامیل و در و همسایه راه خیابان های شهر را در پیش می گیرند تا به اصطلاح در عزاداری سالار شهیدان شرکت کنند. در این میان اما تنها نکته ای که به آن فکر نمی کنند این است که برای حضور در مراسم عزاداری باید مناسک آن را هم به جای اورد تا لاقل ظاهرشان شبیه به زمانی نباشد که به عروسی می روند!

وقتی جایگاه صاحب مجلس رعایت نمی شود

اگر دخترکان و زنان بزک کرده پیش از حضور در مراسم عزاداری عاشورا، برای لحظه ای به جایگاه بزرگمردی بیندیشند که در سالگرد شهادت جوانمردانه اش حضور دارند، شاید کمی به خود آمده و دست از این آرایش ها و پوشش های نامتناسب بردارند. اما مثل اینکه دهه محرم برای عده ای بهانه ای برای برگزاری کارناوال های شبانه و پوشش و آرایش های نابهنجار و نامناسب شده است تا به این بهانه در خیابان های حضور پیدا کرده و خودنمایی کنند.

موی بلوند و پوست برنزه در ردای مشکی

یکی از تصاویر محرم در سالهای اخیر، جمعی از دختران و زنانی هستند که با موهای بلوند که تنها قسمتی از آن با شال کوچک مشکی پوشیده شده است، پوست های برنزه و آرایش های غلیط در پیاده روها و خیابان های شهر حضور پیدا می کنند و به تماشای مراسم عزاداری می پردازند. این حضور بی پرده اما بیش از اینکه در راستای عزاداری باشد، می تواند توجه عزاداران را به سوگواری خالص دور کند.

وقتی نظارت خانواده ها کمرنگ می شود

یکی دیگر از اتفاقاتی که در شبهای محرم به وقوع می پیوندد این است که برخی از دختران و پسران نوجوان به بهانه حضور در مراسم عزاداری ، ساعاتی از شب را که در سایر روزهای سال بدون حضور خانواده نمی توانستند بیرون از خانه به سر ببرند، در خیابان های سپری می کند و در خلا نظارتی خانواده ها ممکن است در خیابان های شلوغ شهر در چنین شب های گرفتار روابطی بشوند که در ادامه خطراتی را برایشان در پی داشته باشد.

آشنایی های خیابانی و شب های محرم

یکی دیگر از اتفاقاتی که در شبهای محرم به وقوع می پیوندد، آشنایی های خیابانی است که به واسطه بیرون ماندن های شبانه دختران و پسران اتفاق می افتد، اشنایی هایی که در بیشتر موارد به دوستی های مقطعی و دور از نظارت خانواده های می انجامد و به آسیب های دنباله داری را برای خانواده های و نوجوانان به دنبال می آورد و همین مسائل است که لزوم نظارت بیشتر خانواده ها به حضور شبانه فرزندانشان در این خیابان ها را پر رنگ تر می کند.

تب مانکنی در شب های محرم

البته در کنار دختران و زنان بدحجابی که در مراسم عزاداری سالار شهیدان دیده می شوند، بسیار هم هستند پسرانی که با مدل های موهای آنچنانی و لباس های نامناسب در این مراسم شرکت می کنند، چه عزاداران درون دستجات که به زنجیرزنی و سینه زنی می پردازند و چه پسرانی که با ظواهری که بیشتر برای خودنمایی آراسته شده راه مراسم غزاداری را پیش می گیرند و انگاری بیش از اینکه به دنبال سوگواری باشند، قصد جلب توجه از تماشاگران غیرهمجنس خود دارند. این روزها هم در میان پسران جوان عزادار امام حسین بسیارند پسرانی که با مدل موهای فشن و لباس های تنگ و نامناسب تنها برای تماشا کردن و تماشا شدن قدم در خیابان ها می گذارند.

لزوم فرهنگسازی رسانه ای در خصوص حجاب

به رغم برخوردهای سلبی نیروی انتظامی در مسئله حجاب در قالب گشت ارشاد و طرح های امنیت اخلاقی اما در نهایت این برخوردها نتوانست تاثیر چندانی بر روند بی حجابی دختران و بانوان بگذارد و هنوز هم که هنور است، اگر ترس از گشت ارشاد و پلیس و دستگیری نباشد، بی حجابی بسیار پر رنگ تر در معابر عمومی شهر دیده خواهد شد. زمان محرم هم استثنایی برای این مسئله همیشگی نیست و در این میان نه نیروی انتظامی که نهادهای فرهنگسازی مانند رسانه ها هستند که باید تمهیدی بیندینشد تا خود دختران و زنان به نسبت به لزوم حجاب و تاثیر آن در مصونیت در اجتماع اگاهی پیدا کنند، نه اینکه با ارعاب و تهدید مردم را به نوع خاصی از حجاب مجبور شوند.

این شب هایی که مردم با یاد سالار شهیدان در مراسم عزاداری امام حسین شرکت می کنند و در میان این گریه ها و عزاداری ها به دنبال حاجت خود می گردند، چه بهتر است که جوانان هم برای حضور در این محافل کمی رعایت صاحب مجلس را کرده و با پوشش و حجابی در این مجلس حضور به هم برسانند که بتوانند به بهترین نحو از ثواب این شبها بهره مند شوند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 11:33 صبح     |     () نظر
خبر7
 

یادداشت ثابت - شنبه 26 آبان 92 , ساعت 5:25 عصر



کد خبر: 142906
تاریخ انتشار: 26 آبان 1392 - 00:30
تعداد نظرات: 1 نظر
من دچار سرطان سینه شده بودم و پزشکان به من گفتند به محض رسیدن به فرانسه باید تن به عمل برداشتن سینه بدهم، آن روز من نذر کردم اگر از این بیماری شفا یابم با پای پیاده از نجف به کربلا به زیارت امام حسین(ع) بروم.
صراط:  در مسیر نجف به کربلا و از میان پرچم‌های مختلف که توسط زائران پیاده حرم حسینی حمل می‌شد، پرچم فرانسه توجه همگان را به خود جلب می‌کرد، به سراغ آن پرچم که رفتند، دیدند زنی مسیحی از فرانسه این پرچم را حمل می‌کند، وقتی از او درباره رفتن به زیارت امام حسین(ع) پرسیدند، گفت: من در زمان اشغال عراق به صورت داوطلبانه به نیروهای ائتلاف ملحق شدم.

در یکی از مراسم اربعین امام حسین(ع) از یکی از زائران که به صورت پیاده به کربلا می‌رفت پرسیدم: "آیا از اینکه از بصره به کربلا پیاده سفر می‌کنی خسته نمی‌شوی؟" گفت: "حاجتی از خدا دارم و می‌روم تا حاجتم را زیر گنبد حرم امام حسین(ع) از او بخواهم و یقین دارم که خداوند به برکت وجود امام حسین(ع) حاجتم را برآورده خواهد ساخت".

این زن می‌افزاید: من دچار سرطان سینه شده بودم و پزشکان به من گفتند به محض رسیدن به فرانسه باید تن به عمل برداشتن سینه بدهم، آن روز من نذر کردم اگر از این بیماری شفا یابم با پای پیاده از نجف به کربلا به زیارت امام حسین(ع) بروم. وقتی به فرانسه رفتم، پزشکان دوباره مرا تحت معاینات پزشکی و آزمایش‌های جدید قرار دادند اما در کمال ناباوری اثری از بیماری در من ندیدند. اینک که شما مرا میان زائران پیاده می‌بینید در واقع آمده‌ام که نذرم را ادا کنم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط اسماعیل اکبری 92/9/3:: 11:29 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4